Sisäänkirjautuminen
Valitse koulutus
Ilmoittaudu
Vaikuttavasta koulutuksesta palkitaan: Markkinointi-instituutti julkisti vuoden 2011 Tunnistettava muutos -kilpailun voittajat

Markkinointi-instituutti palkitsee Vuoden tunnistettava muutos -kilpailussa ihmisiä, jotka ovat saaneet aikaan todellisia, näkyviä muutoksia toiminnassa osallistumalla koulutukseen, kouluttamalla tai suunnittelemalla koulutusta.

Kilpailulla Markkinointi-instituutti haluaa tuoda näkyväksi koulutuksen todellista tavoitetta: osaamisen kehittymistä, joka muuttaa myös organisaation toimintaa.

Markkinointi-instituutin asiakkaat ehdottivat kaikkien sarjojen voittajia. Voittajat valitsi koulutusalan ammattilaisten raati Markkinointi-instituutista, ja heidät palkittiin kutsuvierastilaisuudessa 19.1.2012.

Opiskelijasarja: Mari Grapes, Efecte Corp

Mari Grapes opiskeli Markkinointi-instituutissa viestinnän suunnittelua. Raadin mukaan Grapesin kilpailuhakemuksesta selvisi hyvin, kuinka yksilön koulutus oli saanut aikaan konkreettisia muutoksia työyhteisössä. Jo koulutuksen aikana yrityksen avainhenkilöt oli osallistettu kehittämistyöhön, jonka tuloksena tehtiin mm. Efecte Corp.:n viestintäsuunnitelmaa. Samalla luotiin pohjaa yritykseen rekrytoitavan markkinointi- ja viestintäjohtajan työlle. 

Grapes kuvassa oikealla, vasemmalla työnantajan edustaja Leena Hallamaa.

Kouluttajasarja: Pekka Gestrin

Pekka Gestrin kouluttaa Markkinointi-instituutissa talouden koulutuksissa. Opiskelijoiden mukaan Gestrin on ammattitaitoinen ja rento kouluttaja, jonka opit jäävät tehokkaasti mieleen. Hän osaa avata asiat selkeästi ja elävästi, mutta myös osallistaa ja aktivoi opiskelijat oppimiseen. Gestrinin koulutus todella vaikuttaa.

Markkinointi-instituutin työntekijä -sarja: Eeva-Kaarina Aurila

Eeva-Kaarina Aurila toimii kehittämispäällikkönä kiinteistönvälitysalan koulutuksissa. Opiskelijat arvostavat Aurilan innostavaa ja ihmisläheistä otetta, joka on yhdistelmä vankkaa kokemusta ja kannustavaa, iloista asennetta. Raadin mukaan tunne ja elämyksellisyys edistävät merkittävästi koulutuksen vaikuttavuutta: Aurila tekee opiskelusta paitsi hauskaa myös tuloksellista.

Kilpailu kumpuaa Markkinointi-instituutin uudesta asiakaslupauksesta: Tunnistettava muutos. Markkinointi-instituutti ei rohkaise kouluttautumaan koulutuksen vuoksi. Työelämään tiukasti sidottujen koulutus¬ratkaisujen tavoitteena on jättää jälki ja synnyttää todellisia muutoksia työn tekemiseen: Markkinointi-instituutin koulutuksissa osaaminen siirtyy varmasti käytäntöön ja opiskelijan organisaatiossa tekemä työ kehittyy jo opintojen aikana.

Vuonna 2012 kilpailun pääsarja on yrityssarja, jossa palkitaan organisaatio, joka on koulutuksen avulla toteuttanut näkyvimmän ja merkittävimmän muutoksen toiminnassaan.

Lisätietoja Vuoden tunnistettava muutos -kilpailusta
Päivi Vuorimaa, johtaja, Markkinointi-instituutti
paivi.vuorimaa@markinst.fi, p. 040 725 5562

Vaikuttavasta koulutuksesta palkitaan: Markkinointi-instituutti julkisti vuoden 2011 Tunnistettava muutos -kilpailun voittajat