Sisäänkirjautuminen
Valitse koulutus
Ilmoittaudu
Markkinointi-instituutti valjastaa Copywriterin työ -kilpailussa omat copywriter-opiskelijansa tekemään mainostekstejä

Markkinointi-instituutti antaa 80-vuotiaan brändinsä copywriter-opiskelijoidensa käsiin Copywriterin työ -kilpailussa. Kilpailulla Markkinointi-instituutti haluaa tarjota opiskelijoille näytön paikan; parhaimmillaan kilpailutöiden joukosta valitaan mainostekstejä, jotka tulevat näkymään Markkinointi-instituutin markkinointiviestinnässä niin sähköisissä kuin printtimedioissakin. Lisäksi kilpailutuomariston valitsemat kolme parasta kilpailutyötä sekä yleisön suosikki palkitaan.

Markkinointi-instituutti haluaa hioa copywriter-opiskelijoistaan säkenöivien sanojen ammattilaisia. Kilpailussa he pääsevät kirjoittamaan mainostekstejä Markkinointi-instituutin koulutuksille. Tarkoituksena on, että opiskelijat saavat alan rautaisilta ammattilaisilta arvokasta palautetta sekä mahdollisuuden rakentaa omaa portfoliota jo koulutuksen aikana. Mikä hienointa uraansa suunnittelevalle copywriterille, jokaisella opiskelijalla on myös mahdollisuus saada oma kilpailutyönsä näkyviin Markkinointi-instituutin mainontaan.

Voittajiksi tuomariston top 3 ja yleisön suosikki – muista äänestää!

Lähtölaukaus kilpailulle pamahtaa 15.4., jolloin copywriter-opiskelijat jättävät kilpailutyönsä tuomariston suurennuslasin alle. Tuomaristo valitsee kilpailutöiden joukosta kahdeksan finalistia, joiden työt ovat kilpailusivustolla esillä 26.4.26.5.

Kilpailusivuston avauduttua finalistien kilpailutöitä voi käydä äänestämässä jakamalla niitä sosiaalisessa mediassa. Yleisön suosikki on sosiaalisessa mediassa eniten jaettu ääniharava. Äänestys aukeaa pe 26.4. kilpailusivustolla.

Kilpailun timanttisimmat sanataiturit eivät jää tyhjin käsin. Kilpailussa palkitaan sekä tuomariston valitsemat kolme parasta kilpailutyötä että yleisön suosikki.

Mukana ensiluokkaisen ammattitaidon tuomariviisikko

Tuomareiksi kilpailuun on saatu viisi ensiluokkaista ammattilaista. Aitoa copywriter-näkökulmaa tuomaristossa edustavat copywriterit Juha Nikkilä (Bob the Robot), Heikki Paatelma (Nitro) sekä Markku Rönkkö. Heidän lisäkseen tuomaristossa vaikuttavat markkinoinnin ammattilaiset MARK Suomen Markkinointiliitto ry:n toimitusjohtaja Lauri Sipilä ja Markkinointi-instituutin markkinointiviestintäpäällikkö Nina From.

 Lisätietoja kilpailusta antaa Nina From, Markkinointi-instituutin markkinointiviestintäpäällikkö: nina.from@markinst.fi, p.050 567 5580

Copywriterin työ -kurssilaisia

Kilpailutyöt briiffattiin Copywriterin työ -kurssin opiskelijoille 4.2. Kilpailun ohjeistusta kuunneltiin keskittyneesti.

 

 

Markkinointi-instituutti valjastaa Copywriterin työ -kilpailussa omat copywriter-opiskelijansa tekemään mainostekstejä