Insight liiketoiminnassa – ymmärrä ihmistä, tee bisnestä

Webinaari  13.9.2017

Organisaatioiden vuorovaikutus kohderyhmien kanssa syvenee. Liikutaan brändisuhteiden solmimisesta kohti asiakaslähtöistä liiketoiminnan kehitystä. Asiakaslähtöinen organisaatio tavoittaa kohderyhmänsä nyt ja kehittyy ennakoiden muutoksia. Miten insight auttaa suuntaamaan tulevaa kohti?

Webinaarin sisältö:

  • Mikä on insightin perusluonne ja miksi sillä on väliä organisaation kehityksessä
  • Ymmärryksen sekamelska: miksi insightista puhutaan niin monesta eri näkökulmasta
  • Insightin keskeiset hyödyt
  • Insightin toteutettavuus: miten lähteä liikkeelle

Lataa webinaaritallenne täältä

Webinaarin asiantuntijana toimii Tatu Malmström

Tatu on kokenut kuluttajan käyttäytymisen tulkki sekä asiakasymmärryksen hyödyntäjä. Aito asiakasymmärrys vastaa aitoihin liiketoiminnan tarpeisiin. Pohjimmiltaan kyse on siitä, että auttaa organisaatioita ymmärtämään asiakkaitaan ja rakentamaan ymmärryksen avulla parempaa liiketoimintaa – tuotteita, palveluita, markkinointia sekä asiakaskokemuksia.