Muistilista
  • Voit lisätä muistilistalle koulutuksia.


Lähetä muistilista sähköpostiin

Viesti

Lähetä

Brändin johtaminen

Tuottaako brändi lisäarvoa asiakkaallesi? Näkyykö brändin arvo myös viivan alla, euroina? Kurssin aikana laadit konkreettisen suunnitelman organisaatiosi brändin kehittämiseksi. Koulutus alkaa orientoivilla verkko-opinnoilla jo ennen koulutuspäivää.

Koulutus alkaa
3.5.2019

Hinta 1420 € (+ alv 24%)

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Koulutuksen kesto 1,5 kk
Paikka Espoo, Tapiola
Koulutuspäivät 1

Seuraavat alkamisajankohdat 3.5.2019

Lisätietoa koulutuksesta

Koulutuksessa perehdyt asiakkaalle arvon tuottamisen saloihin ja hahmotat asiakaslupauksen lunastamisen rajapinnat. Ymmärrät johdonmukaisen ja erottuvan kommunikaation merkityksen, tunnistat myös sisäisen brändiviestinnän tarpeen. Löydät erilaisia lähestymistapoja brändin mitattavan arvon kehittämiseksi. Saat koulutuksesta työkalut, joilla systemaattisesti  johdat ja kehität brändiä liiketoiminnan työkaluna. 

Koulutus soveltuu markkinoinnin, myynnin ja viestinnän asiantuntijoille ja esimiehille sekä näihin tehtäviin siirtyville. Sinulla on perustiedot brändistä ja haluat syventää osaamistasi brändien rakentamisesta ja kehittämäisestä sekä brändien merkityksestä liiketoiminnalle.

Koulutuksessa kehität oman työnantajayrityksesi brändiä henkilökohtaisen palautteen avustamana. Kristallisoit yrityksen brändin arvon asiakkaan näkökulmasta ja teet suunnitelman brändin hyödyn tulouttamiseksi liiketoimintaan. Lisäksi pohdit, miten brändi  konkretisoituu arjen tekemiseen koko organisaatiossasi. 

Kysy lisätietoja
Mervi Karvo tarjoomapäällikkö 0400 878 099 mervi.karvo@markinst.fi
Eliisa Seppänen palvelukoordinaattori 050 401 4816 eliisa.seppanen@markinst.fi
Aikataulu
3.5.2019, loput koulutuspäivät ilmoitetaan myöhemmin
Laajuus
Koulutus kestää 1,5 kk. Siihen sisältyy ennakkotehtävät verkossa, 1 koulutuspäivä ja 2-4 h etäopiskelua viikossa. Laajuus on 4 op.
Kouluttajat

Petri Uusitalo, Partner, Sold Oy

Orientoiva verkko-opiskelujakso

Opinnot alkavat itsenäisellä etäopiskelujaksolla, jonka aikana perehdyt koulutuksen perusasioihin. Ennakkotehtävässä pohdit oman työnantajaorganisaatiosi tuottamaa asiakasarvoa. 

 

Koulutuspäivä

Brändi liiketoiminnassa

  • Brändin asiakkaalle tuottama arvo
  • Brändin asiakasarvon kommunikointi
  • Brändin arvon kotiuttaminen

 

Ohjattu verkko-opiskelu 2 kk

Etäopiskelujaksolla teet konkreettisia harjoituksia, joissa pohdit koulutuspäivien teemoja omassa työssäsi. Saat kommentteja ja henkilökohtaista ohjausta tehtäviisi. Tavoitteena on edistää brändin käyttöä liiketoiminnan työkaluna omassa organisaatiossasi.

Verkko-opiskelujakson tehtävässä luot konkreettisen suunnitelman oman yrityksesi brändin kehittämiseksi sekä kommunikoit ja viet sen käytäntöön.

Osallistumismaksu kattaa kirjat ja muut oppimateriaalit.

Osallistumismaksu laskutetaan yhdessä erässä ja sen tulee olla maksettuna ennen koulutuksen alkua. Jos olet hankkinut rahoituksen Markkinointi-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen  alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.


Jokin muu koulutus?