Muistilista
  • Voit lisätä muistilistalle koulutuksia.


Lähetä muistilista sähköpostiin

Viesti

Lähetä

Digimarkkinointi

Digitaalisuus on lähes jokaisen yrityksen agendalla. Tutustu tärkeimpiin digitaalisen markkinoinnin työkaluihin ja opi valitsemaan niistä sopivimmat oman organisaatiosi käyttöön.

Koulutus alkaa
8.4.2019

Hinta 1200 € (+ alv 24%) alv 0%

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Koulutuksen kesto 1 kk
Paikka Espoo, Tapiola
Koulutuspäivät 2

Seuraavat alkamisajankohdat 8.4.2019, 8.10.2019

Lisätietoa koulutuksesta

Opit, miten voit tukea organisaatiosi liiketoimintaa digimarkkinoinnin välineiden avulla. Laadit organisaatiosi digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelman ja viet sen käytäntöön. Digitaalisuuden ytimessä on analytiikka, jonka lisäksi koulutuksessa tulevat tutuiksi hakukoneoptimointi (SEO) ja hakukonemarkkinonti (SEM). Perehdyt myös sähköpostimarkkinointiin sekä markkinoinnin automaatioon.

Kurssi sopii markkinoinnin perusteet hallitseville, mutta kurssille osallistuminen ei edellytä aiempaa kokemusta digitaalisten markkinointivälineiden käytöstä. 

Tälle kurssille suosittelemme jatkoksi käytännönläheistä Webanalytiikka ja hakukoneoptimointi -workshopia. Jos haluat opiskella teemaa laajemmin, suosittelemme Digitaalisen markkinoinnin koulutusohjelmaa. 

Kysy lisätietoja
Mervi Karvo tarjoomapäällikkö 0400 878 099 mervi.karvo@markinst.fi
Eliisa Seppänen palvelukoordinaattori 050 401 4816 eliisa.seppanen@markinst.fi

"Konkreettisia vinkkejä hakukoneoptimointiin ja digimarkkinoinnin tehostamiseen. Tosi hyvä kurssi!"


"Kattava rautaisannos digimarkkinoinnin perusteista ja miten se auttaa liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamisessa."


"Pääsin heti koulutuksen jälkeen testaamaan oppejani tavatessamme mainostoimistomme digitiimin. Osasin selvästi esittää oikeita kysymyksiä - sen verran edessäni kiemurreltiin."


Aikataulu
8.4.2019, 9.4.2019
Laajuus
Koulutus kestää 1 kuukauden. Siihen sisältyy 2 koulutuspäivää, orientoiva ennakkotehtävä sekä ohjattua etäopiskelua. Laajuus on 2 op.
Kouluttajat

Antti Ujainen, CEO, Senior Consultant, Scandinavian Business Design

Julius Kuutti, asiantuntija,Tulos Helsinki Oy

Simo Orpana, Head of Owned Media, Tulos Helsinki Oy

Ilona Kuusela, Senior Consultant, SEO, SEM, Analytics, Columbia Road

Ennakkotehtävä

Ennakkotehtävässä orientoidut koulutuspäivien aiheisiin.

1. koulutuspäivä

  • Johdanto digitaaliseen markkinointiin ja ennakkotehtävän purku
  • Analytiikka: Google Analytics -työkalu
  • Hakukoneoptimointi

 

2. koulutuspäivä

  • Pay-per-click -mainonta: Google Adwords (hakukone-, display- ja videomainonta)
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Markkinoinnin automaatio
  • Yhteenveto ja johtopäätökset

 

Ohjattu verkko-opiskelu 1 kk

Etäopiskelujaksolla teet konkreettisen harjoituksen, jossa pohdit koulutuspäivien teemoja omassa työssäsi. Saat kommentteja ja henkilökohtaista ohjausta tehtävääsi. Tavoitteena on edistää digitaalisen markkinoinnin osaamista omassa organisaatiossasi.

Verkko-opiskelujakson tehtävässä laadit organissatiosi digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelman ja viet sen käytäntöön.

Osallistumismaksu kattaa kirjat ja muut oppimateriaalit.

Osallistumismaksu laskutetaan yhdessä erässä ja sen tulee olla maksettuna ennen koulutuksen alkua. Jos olet hankkinut rahoituksen Markkinointi-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja  viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen  alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos  osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 %  koulutuksen hinnasta.


Jokin muu koulutus?