Digitaalisen markkinoinnin koulutusohjelma

Selvitä oman organisaatiosi digitaalisen markkinoinnin kehittämiskohteet ja opi suunnittelemaan ja toteuttamaan vaikuttavaa markkinointia. Koulutuksen sisältö räätälöidään sinulle yksilöllisesti, joten kehityt juuri sinulle ja työnantajallesi tärkeimmissä digimarkkinoinnin alueissa.

Koulutus alkaa
4.12.2018

Hinta 2950 € (+ alv 24%)

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Koulutuksen kesto 4-10 kk
Paikka Espoo, Tapiola
Koulutuspäivät 5-6

Seuraavat alkamisajankohdat 4.12.2018

Lisätietoa koulutuksesta

Käytännönläheisen Digitaalisen markkinoinnin koulutusohjelman käytyäsi toteutat näkemyksellisesti digimarkkinointia, some-kanavia ja verkkokauppaa ja kehität sitä kautta organisaatiosi liiketoimintaa. Hallitset useita tapoja kasvattaa verkkosivuston kävijämäärää ja näkyvyyttä sosiaalisen median avulla.

Koulutus sopii markkinoinnin perusteet ja sosiaalisen median periaatteet hallitseville, mutta osallistuminen ei edellytä aiempaa kokemusta digitaalisten markkinointivälineiden käytöstä. Koulutus soveltuu hyvin esimerkiksi yrittäjille, jotka haluavat tukea liiketoimintaansa digimarkkinoinnin keinoin. Koulutuksesta on eniten hyötyä, jos työssäsi hoidat digimarkkinointia, mutta se ei ole edellytys osallistumiselle.

Valitset tarjonnastamme kolme kurssia (tai enemmän):

  • Sisältöstrategia digitaalisessa viestinnässä
  • Digimarkkinointi
  • Webanalytiikka ja hakukoneoptimointi
  • Sosiaalinen media markkinoinnissa
  • Viestintätaidot sosiaalisessa mediassa
  • Verkkokauppa haltuun
  • Sisäinen some
Kysy lisätietoja
Minna Ristimäki osaamispäällikkö 050 401 4675 minna.ristimaki@markinst.fi
Kaisa Tolppanen palvelukoordinaattori 050 579 1007 kaisa.tolppanen@markinst.fi
Koulutuspäivät
Koulutuspäivät riippuvat kurssivalinnoistasi
Laajuus
Koulutus kestää 4-10 kk riippuen valinnaisten kurssien ajankohdista. Se sisältää 5-6 koulutuspäivää sekä etäopiskelua.
Kouluttajat

mm.

Simo Orpana, Head of Owned Media, Tulos

Julius Kuutti, CRO Consultant, Tulos

Antti Ujainen, CEO, Senior Consultant, Scandinavian Business Design

Ilona Kuusela, Senior Consultant, SEO, SEM, Analytics, Columbia Road

Christina Forsgård, viestintäkonsultti, Netprofile Finland Oy

Piritta Seppälä, viestintäkouluttaja, Viestintä-Piritta

Iana Vesa, sisältöstrategi, Differo Oy

Leevi Parsama, eCommerce Specalist, eCommerce Growth -kasvuohjelma, Team Finland

Heidi Selkäinaho, työyhteisöviestinnän konsultti, Somepoint Oy

 

Opiskelu rakentuu vapaavalintaisista kursseista, jotka voit aikatauluttaa omien tarpeittesi mukaan.

Jos hallitset jo digitaalisen markkinoinnin perusteet, suosittelemme seuraavia kursseja:

  • Sisältöstrategia digitaalisessa viestinnässä
  • Webanalytiikka ja hakukoneoptimointi
  • Sosiaalinen media markkinoinnissa
  • Verkkokauppa haltuun
  • Sisäinen some.

Jos aihealue on sinulle uusi, sinun kannattaa aloittaa opiskelu Digimarkkinointi-kurssilla tai jommallakummalla sosiaalisen median kurssilla.

Voit halutessasi opiskella neljä, viisi tai kuusi kurssia. Neljän kurssin hinta on 3710 euroa + alv 24%, viiden kurssin hinta on 4670 euroa + alv 24% ja kuuden kurssin hinta 5430 euroa + alv 24 %.

Soita niin suunnitellaan yhdessä sinulle sopiva opiskelukokonaisuus!

Minna Ristimäki, p. 050 401 4675

Kerro ilmoittautumislomakkeen lisätietoja-kentässä, mistä kurssista aloitat opiskelun.

 

Koulutukseen kuuluvat kurssit (perushintaan sisältyy 3):

Digimarkkinointi 8.-9.4.2019 tai 8.-9.10.2019

2 pv, 1 kk

  • Opit tuntemaan olennaiset digitaalisen markkinoinnin työkalut ja hyödyntämään niitä työssäsi
  • Perehdyt digikanavista saatavan analytiikan ja hakukoneoptimoinnin, klikkipohjaisen mainonnan, sähköpostimarkkinoinnin sekä markkinoinnin automaation mahdollisuuksiin

Webanalytiikka ja hakukoneoptimointi 22.-23.5.2019 tai 2 pv syksyllä 2019

2 pv, 1 kk

  • Opit hyödyntämään paremmin oman organisaation www-sivuston analytiikkaa
  • Opit optimoimaan sivustoa hakukonenäkyvyyden parantamiseksi sekä tuottamaan hakukoneiden kannalta toimivaa sisältöä (SEO)

Sisältöstrategia digitaalisessa viestinnässä 31.1.2019

1 pv, 1 kk

  • Kehität organisaationne markkinointia ja verkkoviestintää sisältöstrategian keinoin
  • Opit suunnittelemaan asiakaslähtöisiä verkkosisältöjä tavoitteellisesti 
  • Suunnittelet sisältöpolun omalle organisaatiollesi tärkeästä aihekokonaisuudesta

Sosiaalinen media markkinoinnissa 4.-5.12.2018 tai 19.-20.3.2019

2 pv, 1,5 kk

  • Opit, miten oma organisaatiosi voi hyödyntää sosiaalista mediaa näkyvyyden kasvattamiseksi
  • Ymmärrät somen merkityksen asiakaspalvelussa sekä asiakassuhteiden luomisessa ja kehittämisessä

Viestintätaidot sosiaalisessa mediassa 12.-13.3.2019 tai 2 pv syksyllä 2019

2 pv, 2 kk

  • Opit hyödyntämään sosiaalista mediaa ammatilliseen verkostoitumiseen ja oman ammatillisen profiilisi rakentamiseen
  • Opit tuntemaan keskeisimmät sosiaalisen median kanavat ja tuottamaan vaikuttavaa some-sisältöä

Verkkokauppa haltuun 9.11. ja 10.12.2018

2 pv, 2 kk

  • Ymmärrät, millainen on toimiva verkkokauppa
  • Saat valmiudet oman verkkokaupan perustamiseen tai kehittämiseen

Sisäinen some 15.2.2019

1 pv, 1 kk

  • Ymmärrät sosiaalisen median mahdollisuudet sisäisessä viestinnässä
  • Tutustut sisäisen somen kanaviin, mm. Yammer, Slack, Facebook ja WhatsApp
  • Saat eväät oman organisaatiosi sisäisen somen käytön kehittämiseen

Osallistumismaksu kattaa kirjat ja muut oppimateriaalit.

Osallistumismaksu laskutetaan yhdessä erässä ja sen tulee olla maksettuna ennen koulutuksen alkua. Jos olet hankkinut rahoituksen Markkinointi-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja  viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen  alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.


Jokin muu koulutus?