Muistilista
  • Voit lisätä muistilistalle koulutuksia.


Lähetä muistilista sähköpostiin

Viesti

Lähetä

Insight markkinoinnissa

Mikä asiakkaitamme aidosti kiinnostaa, millä erotumme nyt ja tulevaisuudessa? Kuinka saat koko organisaation puhumaan yhteisellä kielellä? Näihin kysymyksiin vastataan insightilla, asiakasymmärryksellä. Kurssi alkaa orientoivilla verkko-opinnoilla jo ennen koulutuspäivää.

Koulutus alkaa
11.12.2018

Hinta 1100 € (+ alv 24%)

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Koulutuksen kesto 2 kk
Paikka Espoo, Tapiola
Koulutuspäivät 1

Seuraavat alkamisajankohdat 11.12.2018

Lisätietoa koulutuksesta

Insight on kilpailuedun lähde kovenevassa kilpailussa, jossa tuote yksin ei riitä. Koulutuspäivässä tutustut monipuolisesti insightiin, asiakasymmärrykseen sekä sen rooliin niin koko liiketoiminnassa kuin markkinoinnissakin.

Koulutuksessa saat mm. vastaukset kysymyksiin:

  • Miksi insightista kannattaa välittää liiketoiminnan työkaluna?
  • Mitä insight oikeastaan on?
  • Miten markkinoijana voit tuottaa ja hyödyntää insighteja? 

Virittäydyt koulutuspäivään ennakkovideoilla ja -tehtävällä. Ne varmistavat, että saat koulutuspäivästä parhaan mahdollisen hyödyn irti. Koulutuksen jälkeen viet saamasi opit suoraan omaan työhösi: laadit asiakasinsightin kehityssuunnitelman, johon saat vielä henkilökohtaista sparrausta.

Varmista, että aito asiakas-insight on sinun tekemistesi perusta – ja hanki näin "epäreilua" kilpailuetua organisaatiollesi!

Kysy lisätietoja
Mervi Karvo tarjoomapäällikkö 0400 878 099 mervi.karvo@markinst.fi
Eliisa Seppänen palvelukoordinaattori 050 401 4816 eliisa.seppanen@markinst.fi

"Sparrauksessa saamani palaute siitä, että olen osannut hahmottaa selkeitä kehityskohteita omasta työstä ja organisaatiosta antoi todellisen motivaatiopotkun ja uskon siihen, että havaintoni ovat merkityksellisiä. "


"Erittäin selkeä ja hyvin rakennettu kokonaisuus, jonka mukaan oli helppo syventyä aiheeseen. Hyvä harjoituskirja ja videoklipit selvensivät lisää aihetta. Hyvät ja konkreettiset harjoitukset etenivät loogisesti. Sopivia harjoitustehtäviä, sillä joutui oikeasti tiivistämään ja analysoimaan ydinasiaa oikein kunnolla."


Aikataulu
11.12.2018
Laajuus
Koulutus kestää 2 kk. Siihen sisältyy ennakkotehtävä, 1 koulutuspäivä, etäopiskelua 2-3 h/vko sekä henkilökohtainen sparraussessio kouluttajan kanssa. Laajuus on 3 op.
Kouluttajat

Tatu Malmström, CEO, Co-Founder, Pentagon Insight Oy

Ennakkotehtävä

Ennakkotehtävässä valitset omasta organisaatiostasi business-ongelman, jonka selvittämiseen haluat paneutua tutkimuksellisin metodein. Lisäksi kouluttajamme perehdyttää sinua teemaan videoiduissa alustuksissa.

Koulutuspäivän sisältö

Tutkimuslähtökohta

  • Liiketoimintahaasteen tunnistaminen ja valitseminen

Tutkimustarve

  • Mitä tietoa jo on ja mitä tietoa puuttuu?

Tutkimustavoite

  • Mitä tutkimuksella halutaan selvittää?

Tutkimusmetodit

  • Miten pääsemme tavoitteeseen?

Analyysi ja toiminnan muutos

  • Tutkimus on vasta puolitiessään, kun se on tehty.

 

Ohjattu verkko-opiskelu 2 kk

Etäjaksolla jatkat valitsemasi business-ongelman työstämistä, nyt koulutuksesta saamiesi oppien avulla. Laadit suunnitelman, johon saat ohjausta kouluttajalta, ja lähdet toteuttamaan suunnitelmaasi työssäsi. Etäjakson tavoitteena on, että opit hyödyntämään tutkimuksia työhösi liittyvien haasteiden ratkaisemisessa.

Sparraussessio

Etäopiskelujaksoon sisältyy henkilökohtainen sparraussessio kouluttajan kanssa, jolloin voit keskustella juuri valitsemasi kehityshankkeen haasteista.

 

Kouluttaja Tatu Malmström on kokenut kuluttajan käyttäytymisen tulkki sekä asiakasymmärryksen hyödyntäjä. Aito asiakasymmärrys vastaa aitoihin liiketoiminnan tarpeisiin. Pohjimmiltaan kyse on siitä, että auttaa organisaatioita ymmärtämään asiakkaitaan ja rakentamaan ymmärryksen avulla parempaa liiketoimintaa – tuotteita, palveluita, markkinointia sekä asiakaskokemuksia.

 

Koulutuspäivien ohjelman muutokset ovat mahdollisia.

Osallistumismaksu kattaa kirjat ja muut oppimateriaalit.

Osallistumismaksu laskutetaan yhdessä erässä ja sen tulee olla maksettuna ennen koulutuksen alkua. Jos olet hankkinut rahoituksen Markkinointi-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen  alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.


Jokin muu koulutus?