Integroitu kampanjasuunnittelu

Onko organisaatiosi markkinointiviestintä johdonmukainen, asiakkaita palveleva ja brändiä rakentava kokonaisuus? Vai sekalainen nippu yksittäisiä tekemisiä? Jos kaipaat apua tuloksellisen markkinointiviestinnän rakentamisessa, tämä koulutus on sinua varten.

Koulutus alkaa
21.3.2019

Hinta 1830 € (+ alv 24%)

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Koulutuksen kesto 4 kk
Paikka Espoo, Tapiola
Koulutuspäivät 3

Seuraavat alkamisajankohdat 21.3.2019

Lisätietoa koulutuksesta

Perehdy koko kampanjasuunnittelun prosessiin ja kampanjoinnin keinoihin. Tässä markkinoinnin koulutuksessa jalostat konseptista asiakkaitasi puhuttelevan kampanjan. Opit asettamaan selkeitä ja konkreettisia tavoitteita, jotka auttavat priorisoimaan tekemisiä ja nivomaan yksittäiset tekemiset osaksi  markkinointiviestinnän kokonaisuuksia - ja saat aikaan tuloksia.

Koulutus soveltuu markkinoinnin tai markkinointiviestinnän suunnittelijoille ja asiantuntijoille.

Koulutuksessa laadit organisaatiollesi integroidun kampanjakokonaisuuden ja monikanavaisen mediasuunnitelman seurantoineen. Näin uudet ideat ja käytännöt tulevat heti työnantajaorganisaatiosi käyttöön. Saat toimivia keinoja ratkaista haastavia tilanteita. Saat henkilökohtaista ohjausta kampanjasuunnittelun ja markkinoinnin ammattilaisilta.

Kurssi on osa Tekstisuunnittelijan tutkintoa. Voit sitoa sen myös osaksi Markkinointiviestinnän erikoisammattitutkintoa.  

Kysy lisätietoja
Mervi Karvo tarjoomapäällikkö 0400 878 099 mervi.karvo@markinst.fi
Eliisa Seppänen palvelukoordinaattori 050 401 4816 eliisa.seppanen@markinst.fi

"Parasta koulutuksessa oli ehdottomasti lähipäivät ja niiden monipuoliset luennoitsijat. Lähipäivillä pääsi muutenkin vaihtamaan ajatuksia muiden opiskelijoiden kanssa, mikä oli hyödyllistä!"


"Integroinnin tarve on työssäni suuri. Tarvitsin juuri siihen täsmäapua ja sain!"


Koulutuspäivät
21.3.2019, 22.3.2019, 7.6.2019
Laajuus
Koulutus kestää 4 kk. Siihen sisältyy 3 koulutuspäivää ja 2-4 h ohjattua etäopiskelua viikossa. Laajuus on 8 op.
Kouluttajat

Kati Keronen, Founder & CEO, Valoria Oy

Antti Leino, markkinointiarkkitehti, Zeeland Family

Juha Halmesvaara, Media Innovations Director, Carat Finland

Mervi Karvo, tarjoomapäällikkö, Markkinointi-instituutti

1. koulutuspäivä

Asiakaslähtöinen markkinointi – viitekehyksestä konkretiaan

 

2. koulutuspäivä

Kampanjasuunnittelun kokonaiskuva

Offline-mediat

  • Kampanjasuunnittelun rakenne
  • Offline-mediat online-ajassa

 

3. koulutuspäivä 

Tulosta digitaalisella markkinoinnilla – kampanjasuunnittelu, seuranta, optimointi

  • Sosiaalinen media
  • www-sivut
  • Mobiilikanavat
  • Sähköinen suora
  • Hakukonemainonta ja hakukoneoptimointi
  • Kumppanuus- ja mainosverkostot
  • Hyvä online-mainonta

Ohjattu verkko-opiskelu 1,5 kk

Etäjakson aikana harjoittelet kurssin aiheita käytännössä omiin työtehtäviisi liittyvillä tehtävillä, joihin saat palautetta asiantuntijoilta.

  • Esittelet sinua puhutelleen viimeaikaisen kampanjan ja perustelet valintasi.
  • Teet kampanja-analyysin, jossa analysoit sekä konseptia että sen jalkautusta.
  • Laadit konseptiin pohjautuvan integroidun kampanjakokonaisuuden omalle organisaatiollesi.

Etäopiskelu on tavoitteellinen opiskelujakso ja osa tehokasta oppimisprosessia. Sovellat oppimaasi käytännön tilanteisiin, usein suoraan omiin työtehtäviisi. Etäjakso sisältää myösopiskelua verkossa, ja saat ohjausta kouluttajilta ja tukea muilta opiskelijoilta.

Koulutuspäivien ohjelman muutokset ovat mahdollisia.

Osallistumismaksu kattaa kirjat ja muut oppimateriaalit.

Osallistumismaksu laskutetaan yhdessä erässä ja sen tulee olla maksettuna ennen koulutuksen alkua. Jos olet hankkinut rahoituksen Markkinointi-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen  alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.


Jokin muu koulutus?