Muistilista
  • Voit lisätä muistilistalle koulutuksia.


Lähetä muistilista sähköpostiin

Viesti

Lähetä

Liiketalouden tunnusluvut markkinoinnille

Onnistunut markkinointi kehittää organisaation liiketoimintaa. Koulutuksessa tutustut keskeisiin talouden tunnuslukuihin ja raportteihin. Opit perustelemaan markkinoinnin tekemisiä johdon kielellä, numeroilla. Kurssi alkaa orientoivilla verkko-opinnoilla jo ennen koulutuspäivää.

Koulutus alkaa
17.12.2018

Hinta 1100 € (+ alv 24%)

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Koulutuksen kesto 2,5 kk
Paikka Espoo, Tapiola
Koulutuspäivät 1

Seuraavat alkamisajankohdat 17.12.2018, 27.4.2019, 9.11.2019

Lisätietoa koulutuksesta

Miten sinä perustelet johdolle, että markkinointi on investointi yrityksen kasvuun eikä ensimmäisenä leikattava kulu? Tämä talouskoulutus tuo kokonaisvaltaista kannattavuuden ja tuloksellisuuden ajattelua markkinointiin. Opit tuntemaan olennaisimmat talouden tunnusluvut ja hyödyntämään tunnuslukuja päätöksenteon tukena. Puhut yhteistä kieltä johdon ja talousasiantuntijoiden kanssa. Pystyt myös argumentoiman markkinoinnin tekemisiä liiketoiminnallisin perustein.

Koulutus soveltuu markkinointia suunnitteleville, toteuttaville ja johtaville. Se soveltuu
kaikille, joita kiinnostaa markkinoinnin mittarit, tuloksellisuus ja kannattavuus.

Kurssi on osa Markkinointiviestinnän erikoisammattitutkintoa.

Kysy lisätietoja
Mervi Karvo tarjoomapäällikkö 0400 878 099 mervi.karvo@markinst.fi
Eliisa Seppänen palvelukoordinaattori 050 401 4816 eliisa.seppanen@markinst.fi

"'Kuivasta' aiheesta huolimatta tosi hyödyllinen. Positiivinen yllätys."


"Taloudellisten mittareiden kytkeminen viestintä- ja markkinointitoimenpiteisiin on mahdollista - tulin tästä vakuuttuneeksi."


"Tekemäni tehtävät saivat myös muut yrityksessä pohtimaan samoja asioita."


Aikataulu
22.1.2019
Laajuus
Koulutus kestää 2,5 kk. Siihen sisältyy ennakkotehtävät verkossa, 1 koulutuspäivä sekä 2-4 h etäopiskelua viikossa. Laajuus 4 op.
Kouluttajat

Juuso Manner, talousjohtaja, Markkinointi-instituutti

Orientoiva verkko-opiskelujakso

Opinnot alkavat itsenäisellä etäopiskelujaksolla, jossa tunnistat lähtötasosi ja perehdyt talouden tunnuslukuihin verkko-oppimisympäristössä. Käytettävissäsi on videoituja asiantuntijapuheenvuoroja sekä harjoituksia, joita voit tehdä omaan tahtiisi.
 

Koulutuspäivän sisältö

Talouden peruskäsitteet ja markkinoinnin vaikutus talouden tunnuslukuihin

  • Talouden rakenne organisaatioissa
  • Taloudellisen raportoinnin sisältö ja rakenne
  • Liiketalouden keskeisimpien talouden tunnuslukujen rakenne ja tulkinta
  • Talouden suunnittelu ja seuranta
  • Markkinointi osana taloudellista mittaamista.Ohjattu verkko-opiskelu 1,5 kk

Etäjakson aikana harjoittelet käytännössä kurssin aiheita ja saat harjoituksiisi palautetta asiantuntijoilta.

Tutustut oman organisaatiosi tapaan käsitellä ja raportoida taloustietoa ja selvität organisaation kannattavuutta ja sen kehitystä.Pohdit, miten oma roolisi ja toimintosi vaikuttavat organisaatiosi kannattavuuteen.

Etäopiskelu on tavoitteellinen opiskelujakso ja osa tehokasta oppimisprosessia. Sovellat oppimaasi käytännön tilanteisiin, usein suoraan omiin työtehtäviisi. Etäjakso sisältää myös opiskelua verkossa, ja saat ohjausta kouluttajilta ja tukea muilta opiskelijoilta.

Koulutuspäivän muutokset ovat mahdollisia.

Osallistumismaksu kattaa kirjat ja muut oppimateriaalit.

Osallistumismaksu laskutetaan yhdessä erässä ja sen tulee olla maksettuna ennen koulutuksen alkua. Jos olet hankkinut rahoituksen Markkinointi-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen  alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.


Jokin muu koulutus?