Markkinointiammattilaisen sertifikaatti

Suomen parhaiden markkinointikouluttajien yhteisessä ohjelmassa saat vankan perustan tuloksellisen markkinointiviestinnän tekemiselle. Lisäksi syvennyt oman ja työnantajasi tarpeiden mukaan esim. kansainväliseen markkinointiin, markkinointipsykologiaan, asiakaskokemukseen tai uusiin markkinointiteknologioihin.

joustava aloitus

Hinta 4850 € (+ alv 24%)

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Koulutuksen kesto n. 1,5 v
Paikka Espoo / Helsinki
Koulutuspäivät 13-15 riippuen valinnaisista osa-alueista

Seuraavat alkamisajankohdat joustava aloitus

Lisätietoa koulutuksesta

Markkinointiammattilaisen sertifikaatti on moderni valmennuksellinen kokonaisuus, jonka käytyäsi ymmärrät nykyaikaisen markkinoinnin ekosysteemin ja osaat hyödyntää markkinoinnin työkaluja ja kanavia tehokkaasti.

Sertifikaatti luo vankan perustan tulokselliselle markkinointiviestinnälle; vahva strateginen markkinointiosaaminen yhdistettynä viimeisimpään markkinoinnin tietouteen sekä käytännön toteutuksiin antaa erinomaiset valmiudet kehittää minkä tahansa organisaation markkinointia. 

Markkinointiammattilaisen sertifikaatti on tarkoitettu sinulle, joka haluat kasvaa markkinoinnin ammattilaisena ja päivittää osaamistasi. Tämä kokonaisuus antaa vankan pohjan myös sinulle, joka vastaat markkinoinnista oman työsi ohella tai suunnittelet vaihtavasi alaa. 

Kursseja alkaa ympäri vuoden, joten voit aloittaa opinnot milloin tahansa. Sertifikaatti myönnetään kun olet suorittanut kaikki vaadittavat koulutusjaksot kahden vuoden määräajassa. Sertifikaatin myöntävät Markkinointi-instituutti ja Mainostajien Liitto yhteistyössä.

Kysy lisätietoja
Mervi Karvo tarjoomapäällikkö 0400 878 099 mervi.karvo@markinst.fi

"Ainutlaatuisissa Markkinoinnin sertifikaattiohjelmissa saat käyttöösi Markkinointi-instituutin ja Mainostajien Liiton parhaan koulutustarjonnan."


Koulutuspäivät
Markkinoinnin perusosan koulutuspäivät: 31.10.–1.11.2018, 4.–5.12.2018, 21.–22.3.2019, 8.–9.4.2019, 7.6.2019. Lisäksi valinnaisten erikoistumisalojen koulutuspäivät.
Laajuus
Ohjelman kokonaiskesto on n. 1,5 vuotta. Siihen sisältyy koulutuspäiviä sekä etäopiskelua. Laajuus on 30 op.

Markkinointiammattilaisen sertifikaatin rakenne

Markkinoinnin perusosa

Kaikille yhteinen markkinoinnin perusosa luo vankan perustan tulokselliselle markkinointiviestinnälle. Pohdit markkinointia liiketoiminnan työkaluna. Perehdyt asiakas-insightiin konseptin pohjana. Digitaalisuus ja sosiaalinen media ovat luonnollisesti osa koulutusta.

Perusosa sisältää 4 kurssia (yhteensä 9 koulutuspäivää)

Markkinointiviestinnän suunnittelu liiketoiminnan tukena
Koulutuksessa sinulle konkretisoituu suunnittelun rooli markkinointiviestintästrategian toteuttamisessa ja ymmärrät, miten markkinointiviestintä tukee liiketoiminnan tavoitteita. Ymmärrät asiakkaiden käyttäytymistä ja osaat hyödyntää tätä tietoa markkinoinnin toteuttamisessa. Opit myös perustelemaan ideasi liiketoimintahyödyillä. 

Integroitu markkinointiviestintä
Saat viimeisimmän tiedon markkinoinnin suunnittelun työtavoista ja välineistä sekä opit tuntemaan modernin markkinoinnin kanavavalikoiman. Opit asettamaan selkeitä ja konkreettisia tavoitteita sekä aikatauluttamaan yksittäiset aktiviteetit kokonaisuudeksi, jolla tuetaan myyntiä ja vahvistetaan yrityksesi brändiä.

Digimarkkinointi
Opit, miten voit tukea organisaatiosi liiketoimintaa digimarkkinoinnin välineiden avulla. Laadit organisaatiosi digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelman ja viet sen käytäntöön. Koulutuksen jälkeen ymmärrät paremmin markkinoinnin uusia kanavia ja toimintamalleja paremmin, mikä helpottaa palveluiden ostamista.

Sosiaalinen media markkinoinnissa
Opit ja innostut hyödyntämään sosiaalista mediaa oman organisaatiosi näkyvyyden kasvattamiseksi sekä ymmärrät sen merkityksen yrityksen näkyvyydelle verkossa. Opit toimimaan sosiaalisessa mediassa suunnitelmallisesti ja tavoitteellisesti ja saat käytännön vinkkejä omaan some-tekemiseesi.


Markkinoinnin perusosassa tehtävät ovat olennainen osa oppimistasi. Ennen koulutuspäiviä teet tehtäviä, jotka orientoivat sinua tuleviin koulutuspäiviin ja varmistavat, että saat koulutuspäivistäsi täyden hyödyn irti. Koulutuspäivien jälkeen tehtävät puolestaan auttavat sinua harjoittamaan ja viemään käytäntöön uusia tietoja ja taitoja. Näin jalkautat opit omaan ja organisaatiosi käyttöön välittömästi. Saat tehtävistä palautetta kouluttaja-tutoreilta, minkä lisäksi kannustamme sparraamaan niitä opiskelu- ja työkavereiden kanssa.

Valinnaiset erikoistumisalueet

Syvenny tiettyyn markkinoinnin osa-alueeseen oman valintasi ja uratavoitteidesi mukaan. Valitse yksi seuraavista erikoistumisalueista ja valitse siitä 4 kurssia.


1. Kansainvälinen markkinointi (pdf)

  • Kansainvälinen digimarkkinointi
  • Kansainvälinen markkinointistrategia
  • Eurooppa kohdemarkkinana
  • Amerikka kohdemarkkinana
  • Aasia kohdemarkkinana
  • Afrikka kohdemarkkinana


2. Asiakaskeskeinen markkinointi (pdf)

  • Onnistunut tapahtuma 
  • Datalla kohdennettu markkinointi
  • Opi tuntemaan asiakkaasi
  • Markkinointipsykologian ABC
  • Asiakaskokemus kilpailutekijänä

 

3. Markkinoinnin aallon harjalla (pdf)

  • Datalla kohdennettu markkinointi
  • Vaikuta videolla -workshop
  • Markkinointipsykologian ABC
  • Oma media
  • Markkinoinnin uudet teknologiat

 

Osallistumismaksu kattaa sisällöt-kuvauksessa mainitun Markkinointi-instituutin ja Mainostajien liiton tarjonnan sekä niihin liittyvän oppimateriaalin.

Osallistumismaksu laskutetaan yhdessä erässä ennen koulutuksen alkua.  

Jos olet hankkinut rahoituksen Markkinointi-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen  alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.

Koska kyseessä on Markkinointi-instituutin ja Mainostajien liiton yhteistoteutus, tulet vielä saamaan ilmoittautumisen jälkeen sähköpostia tietosuoja-asioihin liittyen. Sähköposti ohjaa sinut lomakesivulle, jossa pääset hyväksymään kummankin järjestäjäorganisaation tietosuojaselosteen ja opiskelijasopimuksen. Näin mahdollistamme luottamuksellisen yhteistyön henkilötietojen käsittelyssä osapuolten välillä.


Jokin muu koulutus?