Markkinointiviestinnän projektien johtaminen

Miten johdat markkinointiviestinnän eri projekteja, kun keinot ja mittaaminen ovat murroksessa? Koulutuksessa saat käyttöösi konkreettisia työkaluja, joilla kehität markkinoinnin toimenpiteiden tuloksellisuutta. Laadit myös organisaatiollesi tavoitteellisen markkinointiviestintäsuunnitelman.

Koulutus alkaa
28.1.2019

Hinta 2050 € (+ alv 24%)

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Koulutuksen kesto 3 kk
Paikka Espoo, Tapiola
Koulutuspäivät 3

Seuraavat alkamisajankohdat 28.1.2019

Lisätietoa koulutuksesta

Koulutuksessa syvennyt siihen, miten asetat eri markkinoinnin projekteille selkeät tavoitteet ja toimintaa ohjaavat mittarit. Perehdyt asiakkaalle arvoa tuottavien ja organisaatiolle tuloksellisten markkinointiviestinnän sisältöjen johtamiseen ja toteuttamiseen - hallitusti. Saat näkemystä myös digitaalisen markkinointiviestinnän prosessin johtamiseen, optimointia unohtamatta. 

Koulutus soveltuu markkinoinnin ja markkinointiviestinnän suunnittelusta ja kehittämisestä vastaaville. Se sopii myös mainos- tai mediatoimistossa asiakkuuksista vastaaville.

Koulutuksessa saat käyttöösi konkreettisia työkaluja, joita hyödyntämällä kehityt markkinointiviestinnän projektien johtamisessa. Koulutuksen tehtävät ja niistä saamasi henkilökohtaiset palautteet auttavat entisestään koulutuksen oppien soveltamisessa käytäntöön. 

Kysy lisätietoja
Mervi Karvo tarjoomapäällikkö 0400 878 099 mervi.karvo@markinst.fi
Eliisa Seppänen palvelukoordinaattori 050 401 4816 eliisa.seppanen@markinst.fi
Koulutuspäivät
11.2.2019, 21.3.2019, 7.6.2019
Laajuus
Koulutus kestää 3 kk. Siihen sisältyy 3 koulutuspäivää ja 4-6 h ohjattua etäopiskelua viikossa. Laajuus on 8 op.
Kouluttajat

Roope Ruotsalainen, COO, Partneri, Frankly Partners Oy

Tuuli Kahma, Toimitusjohtaja, Breezeway Oy

Kati Keronen, Founder & CEO, Valoria Oy

Antti Leino, Markkinointiarkkitehti, Zeeland Family

1. koulutuspäivä

Tavoiteasetanta

  • Tavoiteasetanta ja mittaaminen
    • Mittaamisen nykytila
    • Mittaamisen sudenkuopat
    • Mittaaminen on johtamista
    • Mittarit ja ihminen
    • Matka mittareihin

Yhteistyökumppanitoiminta

  • Kumppanitoiminta ja sopimukset

 

2. koulutuspäivä

Asiakaslähtöinen markkinointi – viitekehyksestä konkretiaan

 

Ohjattu verkko-opiskelu 1 kk

Etäjakson aikana harjoittelet kurssin aiheita käytännössä omiin työtehtäviisi liittyvillä tehtävillä, joihin saat palautetta asiantuntijoilta.

 

3. koulutuspäivä

Tulosta digitaalisella markkinoinnilla – kampanjasuunnittelu, seuranta, optimointi

  • Sosiaalinen media
  • www-sivut
  • Mobiilikanavat
  • Sähköinen suora
  • Hakukonemainonta ja hakukoneoptimointi
  • Kumppanuus- ja mainosverkostot
  • Hyvä online-mainonta

Ohjattu verkko-opiskelu 1,5 kk

Etäjakson aikana harjoittelet kurssin aiheita käytännössä omiin työtehtäviisi liittyvillä tehtävillä, joihin saat palautetta asiantuntijoilta.

Laadit briefin markkinointiviestinnän yhteistyökumppanille, jonka kanssa omassa organisaatiossasi tehdään yhteistyötä.

Konkretisoit koulutuksen hyödyt itsellesi ja organisaatiollesi analysoimalla laatimaasi tavoiteasetantaa ja seurantaa sekä niiden elementtejä suhteessa lähtötilanteeseen. Sparraat myös, miten suunnitelmaa olisi mahdollista kehittää jatkossa.

 

Etäopiskelu on tavoitteellinen opiskelujakso ja osa tehokasta oppimisprosessia. Sovellat oppimaasi käytännön tilanteisiin, usein suoraan omiin työtehtäviisi. Etäjakso sisältää myösopiskelua verkossa, ja saat ohjausta kouluttajilta ja tukea muilta opiskelijoilta.

Koulutuspäivien ohjelman muutokset ovat mahdollisia.

Osallistumismaksu kattaa kirjat ja muut oppimateriaalit.

Osallistumismaksu laskutetaan yhdessä erässä ja sen tulee olla maksettuna ennen koulutuksen alkua. Jos olet hankkinut rahoituksen Markkinointi-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen  alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.


Jokin muu koulutus?