Muistilista
  • Voit lisätä muistilistalle koulutuksia.


Lähetä muistilista sähköpostiin

Viesti

Lähetä

Markkinointiviestinnän tehokkuuden johtaminen

​​Miten seuraat ja kehität markkinointiviestinnän tehokkuutta? Kiinnostaako markkinointiviestinnän ROI, investointien optimointi tai markkinoinnin ja myynnin automaatio? Koulutuksessa varmistat, että oman organisaatiosi markkinointiviestinnän mittarit ovat kunnossa.

Koulutus alkaa
25.11.2019

Hinta 1420 € (+ alv 24%)

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Koulutuksen kesto 2 kk
Paikka Espoo, Tapiola
Koulutuspäivät 2

Seuraavat alkamisajankohdat 25.11.2019

Lisätietoa koulutuksesta

Markkinointiviestinnän tuloksia on mahdollista mitata ja johtaa. Koulutuksen opeilla varmistat, että saat markkinointibudjetistasi täyden hyödyn. Koulutuksen aiheita ovat niin markkinointiviestinnän ROI, investointien optimointi kuin tehokkuuden johtamisen keinot oman työn arjessa. Koulutuksessa tutustut myös asiakasdatan analysointiin ja investointien optimointiin matemaattisin keinoin. Digitaalisen markkinointiviestinnän näkökulma on luonnollisesti olennainen osa koulutuksen sisältöä.

Koulutus soveltuu markkinoinnin tai markkinointiviestinnän päätöksentekijöille, suunnittelijoille ja asiantuntijoille. 

Koulutuksen opit siirrät käytäntöön, kun rakennat omaan organisaatioosi markkinoinnin tehokkuusmittaristoa. Askarruttaviin kysymyksiin saat henkilökohtaista sparrausta. Mittariston avulla pystyt johtamaan ja kehittämään organisaatiosi markkinointiviestinnän tuloksellisuutta ja tehokkuutta. Voit hyödyntää sitä myös raportoidessasi tuloksia eri sidosryhmille.

Kysy lisätietoja
Mervi Karvo tarjoomapäällikkö 0400 878 099 mervi.karvo@markinst.fi
Eliisa Seppänen palvelukoordinaattori 050 401 4816 eliisa.seppanen@markinst.fi
Aikataulu
25.11.2019
Laajuus
Koulutus kestää 2 kuukautta. Siihen sisältyy 2 koulutuspäivää sekä 2-4 h ohjattua etäopiskelua viikossa. Laajuus on 4 op.
Kouluttajat

Tomi Härmä, toimitusjohtaja, Media Metrics Finland Oy
Antti Vassinen, johtaja, Data science, Annalect Finland
Juha Halmesvaara, Strateginen suunnittelija, Mediatoimisto Voitto

Ennakkotehtävä

Ennen koulutusta perehdyt markkinoinnin mittaamisen nykytilaan organisaatiossasi.

1. koulutuspäivä 

Markkinoinnin tuloksellisuus: nykytilasta tahtotilaan

  • Ennakkotehtävän purku: Markkinointiviestinnän tuloksellisuuden mittaamisen nykytila
  • Markkinoinnin tuloksellisuuden johtamisen osa-alueet
  • Tahtotila: Markkinointiviestinnän tuloksellisuuden menestyksellinen johtaminen käytännössä

 

2. koulutuspäivä 

Markkinointiviestinnän investointien optimointi matemaattisin keinoin

  • Digitaalisen markkinointiviestinnän mittaaminen
  • Markkinoinnin tehokkuuden johtamisen prosessinäkökulma

 

Ohjattu verkko-opiskelu 2 kk

Etäjakson aikana harjoittelet kurssin aiheita käytännössä omiin työtehtäviisi liittyvillä tehtävillä. Etäjakson harjoituksesta saat henkilökohtaisen palautteen sparrausklinikassa.

Valitset yhden markkinointiviestinnän tehokkuuden osa-alueen, jonka mittaamista lähdet kehittämään. Määrität valitsemallesi alueelle tavoitteet ja mittarit ja perustelet valintasi.

Etäopiskelu on tavoitteellinen opiskelujakso ja osa tehokasta oppimisprosessia. Sovellat oppimaasi käytännön tilanteisiin, usein suoraan omiin työtehtäviisi. Etäjakso sisältää myös opiskelua verkossa, ja saat ohjausta kouluttajilta ja tukea muilta opiskelijoilta.

Osallistumismaksu kattaa kirjat ja muut oppimateriaalit.

Osallistumismaksu laskutetaan yhdessä erässä ja sen tulee olla maksettuna ennen koulutuksen alkua. Jos olet hankkinut rahoituksen Markkinointi-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen  alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.


Jokin muu koulutus?