Verkkokauppa haltuun

​Suunnitteletko verkkokaupan perustamista tai kaipaako verkkokauppasi kehittämistä? Kurssilla opit rakentamaan toimivan ja tuottavan verkkokaupan ja optimoimaan juuri omille asiakkaillesi sopivan ostopolun.

marraskuu 2019

Hinta 1200 € (+ alv 24%)

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Koulutuksen kesto 2 kk
Paikka Espoo, Tapiola
Koulutuspäivät 2

Seuraavat alkamisajankohdat marraskuu 2019

Lisätietoa koulutuksesta

Verkkokauppa on mahdollisuus kasvattaa myyntiä sekä houkutella uusia kohderyhmiä ja asiakkaita omien palveluiden äärelle. Kurssilla opit rakentamaan toimivan verkkokaupan sekä kauppiaan että asiakkaan näkökulmasta. Saat perustiedot toimivan, tulosta tuottavan verkkokaupan perustamiseen ja kehittämiseen.

Koulutus soveltuu kaikille, jotka suunnittelevat verkkokaupan perustamista tai haluavat kehittää olemassa olevaa verkkokauppaa. Se soveltuu mm. pienyrittäjille, www-sivuista vastaaville myyjille ja markkinoijille.

Koulutuksessa opit luomaan juuri oman yrityksen asiakasprofiilille kiinnostavan verkkokaupan. Osaat hyödyntää verkkokaupan analytiikkaa ja tunnet markkinoinnin keinot verkkokaupan menestyksen kasvattamiseen. Perehdyt myös verkkokaupan teknisiin ratkaisuihin. Osaat valita yrityksellesi parhaiten soveltuvan verkkokauppa-alustan, sekä ymmärrät, mitkä ovat verkkokaupan kokonaiskustannukset.

Voit sisällyttää tämän kurssin osaksi Digitaalisen markkinoinnin koulutusohjelmaa.

Kysy lisätietoja
Minna Ristimäki osaamispäällikkö 050 401 4675 minna.ristimaki@markinst.fi
Kaisa Tolppanen palvelukoordinaattori 050 579 1007 kaisa.tolppanen@markinst.fi
Koulutuspäivät
Koulutuspäivät ilmoitetaan myöhemmin
Laajuus
Koulutuksen kesto on 2 kk ja se sisältää 2 koulutuspäivää sekä ohjattua etäopiskelua.
Kouluttajat

Leevi Parsama, eCommerce Specalist, eCommerce Growth -kasvuohjelma, Team Finland

Miika Malinen, eCommerce Specialist, Minnom Oy

Jouni Wahalahti, Head of eCommerce Development, Omni Partners Oy

1. koulutuspäivä

Verkkokaupan mahdollisuudet ja menestystekijät

  • Verkkokauppa Suomessa ja maailmalla
  • Direct to Consumer eli D2C-markkina on suuri mahdollisuus
  • Verkkokaupan olomuodot ja kanavat
  • Kilpailuetujen tunnistaminen
  • Asiakaslupauksen kiteytys
  • Tärkeimmät osaamisalueet ja ydinprosessit
  • Verkkokaupan resursointi ja organisointi
  • Asiakas aidosti keskiöön – verkkokaupan myynti ja markkinointi
  • Tuotelähtöisyydestä asiakaskeisyyteen
  • Verkkokaupan kaava ja tärkeimmät tunnusluvut
  • Asiakkaiden ostokäyttäytymisen tunnistaminen ja profilointi
  • Ostopolun optimointi ja verkkokaupan asiakashankinta
  • Pull- ja push-asiakkaiden ero
  • Kohti personoitua ostokokemustaVerkkokauppa 24/7

 

2. koulutuspäivä

Millainen on hyvä verkkokauppa

  • Tuotteet, tuotetiedot, hallinnointi ja hinnoittelu

Verkkokaupan tekniikka

  • Erilaiset alustat ja tavat toteuttaa verkkokauppaa – mikä toimii, mikä ei?
  • Näin perustat verkkokaupan kahdessa tunnissa

 

Koulutuspäivien ohjelman muutokset ovat mahdollisia.

Osallistumismaksu kattaa kirjat ja muut oppimateriaalit.

Osallistumismaksu laskutetaan yhdessä erässä ja sen tulee olla maksettuna ennen koulutuksen alkua. Jos olet hankkinut rahoituksen Markkinointi-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen  alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.


Jokin muu koulutus?