Sisäänkirjautuminen
Valitse koulutus
Ilmoittaudu
Tunnistettavinta muutosta metsästetään jälleen

Markkinointi-instituutissa etsitään jälleen opiskelijaa ja yritystä, jotka ovat muuttaneet toimintaansa tunnistettavimmin.

Vuoden tunnistettavin muutos -kilpailussa palkitaan ihmisiä ja organisaatioita, jotka ovat koulutuksen keinoin kehittäneet työn tekemistä ja sitä kautta saavuttaneet entistä parempia tuloksia.
Outi Taivainen odottaa yrityssarjalaisilta tuloksellista faktaa ja fiilistä

Kilpailun yrityssarjan voittajan valitsee työelämän asiantuntijoiden tiukka raati, jossa mukana ovat jo toista vuotta Markus Keränen, 15/30 Research Oy, Leena Malin, Henry ry, Anni Ronkainen, Google, Outi Taivainen, KONE, Helena Åhman, Hunting Minds, sekä Markkinointi-instituutista Toni Berkowits ja Päivi Vuorimaa.

KONEen henkilöstöjohtaja Outi Taivaisen mukaan kilpailussa on fokus oikeassa asiassa. ”Tunnistettava muutos -kilpailun konsepti on kiehtova, sillä siinä keskitytään pohtimaan koulutuksen tarvetta ja arvioimaan koulutuksen vaikutuksia. Koulutusinvestoinnin tavoitehan on kehittää organisaation ajattelua oikeaan suuntaan ja saada aikaan parempaa tulosta. Tuloksen tulee näin näkyä myös askelen pidemmälle eli organisaation asiakkaille parempana palveluna tai tuotteena.”

”Odotan, että tämän vuoden yrityssarjan organisaatiot ovat saavuttaneet selkeää tulosta siinä asiassa, jota lähtivät koulutuksella kehittämään. Toivon, että tulos näkyy sekä faktana että fiiliksenä. Odotan myös, että Markkinointi-instituutti on asettanut oman toimintansa riman korkealle yhteistyössä asiakkaansa kanssa.”

Asiakkaat arvostavat henkilöstön suorittamaa tutkintoa

Yrityssarjan viime vuoden voittaja oli Huoneistokeskus, jolle räätälöitiin Kiinteistönvälitysalan ammattitutkinto. Huoneistokeskuksen koulutuspäällikkö Tarja Määttä-Heinosen mukaan vuosi on ollut kiinteistönvälitysalalla harvinaisen haasteellinen, mutta Kiinteistönvälitysalan ammattitutkinnosta on ollut hyötyä siihen osallistuneille.

”KiAT-kirjainlyhenne loistaa kiinteistönvälittäjiemme käyntikorteissa ja tuo heille asiakkaita. Osa koulutuksesta valmistuneista on oman toimipisteensä huippuja tuloksen tekijöinä ja aktiivisessa asiakaskontaktoinnissa. Asiakkaat arvostavat tutkintoa, ja niin mekin työnantajana."

"Kaikki, jotka valmistuivat Kiinteistönvälitysalan ammattitutkinnon ryhmästä toimivat edelleen alalla, mikä on hienoa, sillä vaihtuvuus on yleensä suurta. Moni on jatkanut myös LKV-kokeeseen ja läpäissyt sen, joten KiAT:n lisäksi he ovat nyt laillistettuja kiinteistönvälittäjiä.”

Viime vuoden opiskelijasarjan voittaja inspiroituu koulutuksesta

Viime vuoden tunnistettava muutos -kilpailun opiskelijasarjan voitti Kruunukalusteen markkinointipäällikkö Heidi Hendrell, joka opiskeli Tekstisuunnittelijan tutkinnon.

”Onnistuneen koulutuksen ja siitä syntyneen opiskeluinnostuksen myötä päätin jatkaa opintoja heti tämän vuoden puolella. Nyt opiskelen markkinointiviestinnän erikoisammattitutkintoa. Sekä tämä uusi tutkinto että aiempi tekstisuunnittelijan tutkinto ovat olleet suureksi hyödyksi työssäni. Erityisesti muiden opiskelijoiden kanssa käyty keskustelu on erittäin inspiroivaa ja hyödyksi omassa työssä.”

Tutustu tarkemmin vuoden 2012 kilpailun voittajien tarinoihin!

 

Tunnistettavinta muutosta metsästetään jälleen