Sisäänkirjautuminen
Valitse koulutus
Ilmoittaudu

2000-luku
 

Virtuaalisuuden vuosikymmen

Uuden vuosituhannen ensimmäiset vuodet olivat virtuaalikoulutuksen vahvaa kehitysaikaa. Kesällä 2001 käyttöön tuli uusi, edellisen verkko-oppimisympäristön pohjalta kehitetty MDC edulink -oppimisympäristö, joka on suunniteltu ja toteutettu yhteistyössä Edusolutions Oy:n kanssa.

Aikuisten näyttötutkinnot vakiinnuttivat asemansa myös Markkinointi-instituutin koulutustarjonnassa – ja instituutilla on tällä hetkellä järjestämissopimukset 17 eri alan näyttötutkintoon.

Vuoden 2004 alusta lähtien Markkinointi-instituutti on toiminut myös oppisopimuskoulutuksen järjestäjänä, ja tämän jälkeen oppisopimuskoulutus on kasvanut merkittävästi.

Laatujärjestelmä koulutuksen kehittäjänä

Koulutuksen laatua on kehitetty määrätietoisesti ja monipuolisesti. Laatujärjestelmään kuuluvat auditoinnit ovat osa tämän kehityksen ohjausta ja valvontaa.

Vuoden 2009 alusta Markkinointi-instituutti siirtyi matriisiorganisaatioon ja koko palvelurakenne muuttui opiskelijaa entistä paremmin palvelevaksi. 

 

2000-luku