Sisäänkirjautuminen
Valitse koulutus
Ilmoittaudu

Webinaari – Markkinointi kansantalouden moottorina
 

16.3.2017

Kun lisäämme panostuksia markkinointiin, osaamisemme, teknologiamme ja tuotteemme saavat ansaitsemansa kaupallisen menestyksen maailmalla. Sen ansiosta Suomen talous kasvaa ja kehittyy, ja siten myös hyvinvointimme paranee.

Mitä sinä markkinoinnin ammattilaisena voit tehdä, että Suomi lähtee nousuun? Miten saamme luotua positiivisen spiraalin markkinoinnin avulla?

Kuuntele kahden ammattilaisen vinkit ja poimimaan keskustelusta ideat oman organisaatiosi markkinoinnin kehittämiseen.

Webinaarin järjestivät yhteistyössä Markkinointi-instituutti ja MARK Suomen Markkinointiliitto.

Lataa webinaaritallenne tästä

 

Webinaarin asiantuntijat:

Markkinointi on strateginen investointi, Kimmo Tolonen

Kimmo Tolonen on toiminut johtajana mediassa, markkinoinnissa sekä urheilussa ja työskentelee tällä hetkellä Veikkauksen brändi- ja markkinointijohtajana vastaten myös Veikkauksen TV-yhteistoiminnasta. Aiemmin KimmoKimmo Tolonen on toiminut Veikkauksen digitaalisen kanavan, markkinoinnin ja liiketoimintaryhmän sekä myynninjohtajana.

Kimmo toimii tällä hetkellä MARKin hallituksen puheenjohtajana. Työn ja luottamustoimen ohessa Kimmo analysoi suomalaisten yritysten markkinoinnin tilaa ja sen kehittämiskohteita yhdessä markkinoinnin ammattilaisten kanssa.

 

"Tuuli kääntyy" – ymmärrä markkinoinnin hyödyt, Lauri Sipilä

KTM Lauri Sipilä on MARK Suomen Markkinointiliitto ry:n toimitusjohtaja.Lauri Sipilä

Hänellä on markkinointikokemusta pitkältä uraltaan lähtien kaupallisen viestinnän, markkinatutkimuksen, markkinointikonsultoinnin ja yritysten hallitustyöskentelyn parissa. Hän on toiminut mainostoimistojen toimitusjohtajana. Lisäksi myös suuret brändien uudistamisprosessit ovat hänelle tuttuja.

Markkinointi kansantalouden moottorina 

Webinaari – Markkinointi kansantalouden moottorina