Sisäänkirjautuminen
Valitse koulutus
Ilmoittaudu

Webinaari – Työkalut asiakaslähtöisen markkinoinnin edistämiseen
 

Webinaari 14.3.2018  

​Oletko hyvin tietoinen siitä,
että markkinointi ja viestintä on organisaatiosiilot ylittävää, pitkäjänteistä vaikuttamista - mutta sinulta puuttuu työkaluja viedä ilosanomaa eteenpäin organisaatiossasi?

Tule inspiroitumaan tähän webinaariin, jossa kuulet parhaat käytännöt asian edistämiseen! Saat käyttöösi testatut ja tulokselliset työmenetelmät!

Kati Keronen
Kati Keronen  

Webinaarin sisältö:

  • Organisaatiolähtöinen vs. asiakaslähtöinen viestintä ja markkinointi - sekä keinot, joilla rakennat rohkeamman viestintäkulttuurin askel askeleelta
  • Näin löydät kohderyhmienne kiinnostuksenkohteet ja osut niihin viesteillänne
  • Keinot ymmärryttää organisaationne siitä, että markkinointi ja viestintä on pitkäjänteistä, organisaation onnistumiseen vaikuttavaa työtä.

Webinaarista saat avuksesi hyviksi koetut ohjeet ja työpohjat, joiden avulla pääset kokeilemaan vinkkejä käytännössä.

Lataa webinaaritallenne tästä


Webinaarin asiantuntijana toimii Kati Keronen

Kati on innostava ja inspiroiva sisältömarkkinoinnin ja sisältöstrategian ammattilainen. Hänen pitämänsä koulutuspäivät ovat keränneet kiittävää palautetta Markkinointi-instituutilla jo vuosien ajan. Kati on lisäksi palkittu tietokirjailija teoksellaan Johdata asiakkaasi verkkoon (2011). Katin uusin kirja, tymäkästi Sisältöstrategia julkaistiin syyskuussa 2017. Kirjojen toinen kirjoittaja on Katri Tanni.

 

Näin viestintä ja markkinointi muuttavat perinteisen osastoajattelun

Mukaan tarvitaan ihmisiä organisaation eri osista tuomaan syvempää ymmärrystä liiketoiminnan kannalta tärkeimmistä tavoitteista, asiakkaista – ja myös tuotteista tai palveluista ja niiden luomista merkityksistä asiakkaiden liiketoiminnassa tai arjessa.

Mutta miten tehdä tämä ymmärretyksi myös muille organisaatiossa?

Lue Katin blogikirjoituksesta 5 kohdan etenemismalli:
Näin viestintä ja markkinointi muuttavat perinteisen osastoajattelun

Webinaari – Työkalut asiakaslähtöisen markkinoinnin edistämiseen