Sisäänkirjautuminen
Valitse koulutus
Ilmoittaudu

Webinaarit
 

Kati Keronen 

14.3.2018

Työkalut asiakaslähtöisen markkinoinnin edistämiseen

  • Kati Keronen,
    sisältöstrategi, konsultti,
    Valoria Oy 

Katso sisältö ja ilmoittaudu webinaariin

Pirjo K Kuusela 

7.3.2018

Co-passion – myötätunnon mullistava voima organisaation muutoksessa

  • Pirjo K Kuusela
    Nordea Suomen toimintojen yhteiskuntavastuujohtaja

Katso sisältö ja ilmoittaudu webinaariin

Webinaari toteutetaan yhteistyössä Kasvutoimisto Kairoksen kanssa.

Toni Berkowits 

28.2.2018

Työssäkäyvän aktiivimalli – kilpailuetusi työmarkkinoilla

  • Toni Berkowits,
    toimitusjohtaja,
    Markkinointi-instituutti

Katso sisältö ja ilmoittaudu webinaariin

​​

​5.12.2017

Johda projektisi onnistuneesti maaliin! Vältä karikot.
Kaaja Lehtiniemi Hanhisalo

Jouko Kaaja, projektipäällikkö, Projektiyhdistys ry

Pasi Lehtiniemi, executive consultant, Sovelto Oyj

Kirsi Hanhisalo, kehittämis-päällikkö, Markkinointi-instituutti

 

Katso sisältö ja lataa webinaaritallenne

Johanna Pystynen

7.11.2017

HR-analytiikka lopettaa arvailun

  • Johanna Pystynen,
    henkilöstöjohtaja,
    Vincit Oy

Katso sisältö ja lataa webinaaritallenne


 13.9.2017

Insight liiketoiminnassa - ymmärrä ihmistä, tee bisnestä

  • Tatu Malmström
    CEO, Co-Founder
    Pentagon Insight Oy

Katso sisältö ja lataa webinaaritallenne

Markus Myhrberg

 31.5.2017

Tietosuoja-asetukseen alle vuosi, oletko valmis?

  • Markus Myhrberg
    Asianajaja, Partner,
    Lexia Asianajotoimisto

Katso sisältö ja lataa webinaaritallenne

Jukka Malila

26.4.2017

Kiinteistönvälitysalan tulevaisuuden haasteet ja mahdollisuudet

  • Jukka Malila, Kiinteistönvälitysalan keskusliitto

Katso sisältö ja lataa webinaaritallenne

Johanna Vuorto-Honkala

6.4.2017

Tilitoimistojen tulevaisuuden haasteet ja mahdollisuudet

  • Johanna Vuorto-Honkala, Ecomill Oy

Katso sisältö ja lataa webinaaritallenne

Kimmo Tolonen
Lauri Sipilä

Markkinointi kansantalouden moottorina

16.3.2017

  • Veikkauksen brändi- ja markkinointijohtaja Kimmo Tolonen
  • MARK Suomen Markkinointiliitto ry:n toimitusjohtaja Lauri Sipilä

Katso sisältö ja lataa webinaaritallenne

Anne Haggren

Tulevaisuuden osaamistarpeet henkilöstöjohtamisessa ja HR-ammattilaisen arjessa

28.2.2017

  • Senior Advisor Anne Haggrén, Azets People Oy

 

Katso sisältö ja lataa webinaaritallenne

   

Tulevaisuuden esimiestaidot: epävarmuudesta elämäntapa 29.11.2016      

Millainen esimies pärjää tulevaisuuden työelämässä?Laura Lares

  • Työelämä ja esimiestyö muutoksessa
  • Mitä voi odottaa esimieheltä ammattilaisena?
  • Esimies kehittyy luopumalla
  • Kiva tai kova esimiestyö on epätarkoituksenmukaista
  • Johtaminen tapahtuu yhä enemmän johdettavissa
  • Epävarmuudesta elämäntapa
  • Eväät eteenpäin

 

Laura Lares, toimitusjohtaja, hallitusammattilainen, tekniikan tohtori
Vahvan näkemyksen, kokemuksen ja teoriataustan yhdistelmä palvelee mm. strategisen johtamisen, strategioiden jalkauttamisen, muutosjohtamisen, esimiestyön, työhyvinvoinnin johtamisen sekä hallitustyön valmennuksissa.

Katso webinaaritallenne tästä


 

Millainen myyjä menestyy tämän päivän digitaalisessa ympäristössä? 14.9.2016

Digiajan myyjä on ymmärtänyt maailman muuttuneen.
Asiakkaat etsivät tietoa itsenäisesti verkosta ja usein myyjä sopii kuvioon mukaan vasta ostamisen loppumetreillä, jos silloinkaan. Digitaaliset kanavat ovat oleellinen osa asiakkaan tiedonhakua. Tämä muutos tarjoaa myyjille monia mahdollisuuksia, mutta miten eri kanavia tulisi hyödyntää myyntityössä käytännössä?

 Webinaarin sisältö:

  • Miten ja miksi myynti ja markkinointi ovat muuttuneet pysyvästi?
  • Mitkä ovat digiajan myyntityön vaatimukset?
  • Miten myyjän kannattaa muuttaa toimintatapojaan?

Jussi Hanki on Inbound-markkinoinnin kärkinimi ja myynnin huippuammattilainen. Hän valmentaa yrityksiä uusille strategisille kasvu-urille ja toteuttaa nerokkaita Inbound-kampanjoita. Sosiaalisen median diginatiivi, bloggari ja innostava puhuja.

Katso webinaaritallenne tästä


 

Identiteettikonflikti vaarantaa organisaatiomuutoksen 13.9.2016

Organisaatiomuutokset ovat organisaatioiden arkipäivää.    
Viime vuonnakin kaksi kolmesta suomalaisesta on kokenut organisaatiomuutoksen.

Miksi kuitenkin vain alle 30 % organisaatiomuutoksista onnistuu?
Usein syyksi nimetään muutosvastarinta.    
Muutosvastarinta ei kuitenkaan riitä selittäjäksi.

Viime keväänä julkaistu väitöstutkimustulos osoittaa, että onnistunut organisaatiomuutos ja sen johtaminen edellyttävät muutoksen ja identiteettityön suhteen ymmärtämistä. Identiteettityön tunnistaminen helpottaa organisaatio-muutoksen johtamista ja vähentää muutoksen tuottamaa epävarmuutta.

Webinaarin sisältö:

  • Organisaatiomuutoksen ja identiteettityön välinen yhteys
  • Miten tunnistan identiteettityön itsessäni ja toisissa
  • Identiteettikonfliktin synty
  • Miten johdan muutosta niin, että konfliktia ei synny?
  • Miten suojaan itseäni konfliktin uhatessa?
  • Mitkä ovat keinot konfliktin purkamiseen?

Leena Ruopsa, KTT, Johtamis- ja esimiestyön työnohjaaja STOry, toimii kehittämispäällikkönä Markkinointi-instituutissa. Hän on vakuuttunut siitä, että hyvin johdetut ihmiset ja organisaatiot omaavat korkean suorituskyvyn. Hyvä johtaminen on kuitenkin vaativa laji, jossa onnistuminen ei ole sattumaa. Leena Ruopsa tuntee työniloa, kun saa antaa oman osaamisensa johtamis- ja esimiestyön tekijöiden käyttöön.

Katso webinaaritallenne tästä

 

Uudistuva tietosuoja 9.9.2016

EU:n uusi tietosuoja-asetus uudistaa markkinoijan arkea. Mikä muuttuu ja miten? Asianajaja Markus Myhrberg käy webinaarissa läpi uudistuvaa EU:n tietosuoja-käytäntöä.

  

Webinaarin sisältö:

  • Nykyinen sääntely pähkinänkuoressa
  • Asetuksen keskeiset muutokset
  • Asiakas- ja markkinointirekisterit
  • Mahdollisuus lähteä rakentamaan parhaita käytäntöjä

Markus Myhrberg, Partner, asianajaja, Lexia Asianajotoimisto
Markus Myhrberg vastaa Lexiassa IPR-, tietosuoja- ja markkinointijuridiikasta. Hän on erikoistunut mm. digitaaliseen liiketoimintaan, markkinointiin, tietosuojaan, immateriaalioikeuksiin, ICT- ja muihin kaupallisiin sopimuksiin. Markus on kokenut luennoitsija ja kouluttanut Markkinointi-instituutin eri koulutuksissa.

Katso webinaaritallenne tästä

 

Uudistuva kirjanpitolainsäädäntö käytännössä – mitä taloushallinnon ammattilaisen tulee hallita? 2.6.2016

Taloushallinnon ammattilainen Kari Alhola käy läpi uudistuneen kirjanpitolainsäädännön tuomat haasteet taloushallinnon ammattilaisen työhön. 

• Uudet yrityskokorajat sekä kirjanpito- ja tilinpäätösvelvollisuus
• Kirjauskäytäntömuutokset
• Aktivointi- ja jaksotussäännökset
• Uudet liitetiedot ja suojasatamasäännös
• Kirjanpitolain omaehtoisesta lausunnosta

Katso webinaaritallenne tästä

 

Markkinoinnin teesit – markkinointi yrityksen investointina 27.4.2016

Miten lisäät markkinoinnin arvostusta omassa yrityksessäsi? Onko sinulle selvää, millä tavoin osoitat johdolle markkinoinnin yhteyden strategisiin kilpailukeinoihin, kasvuun ja kysynnän lisäämiseen? Markkinointi on ammattiosaamista vaativa työ, jossa juuri sinulla voi olla ratkaisijan paikka suomalaisessa elinkeinoelämässä.

Webinaarissa kuulet markkinoinnin ammattilaisen Anne Korkiakosken puheenvuoron aiheesta Markkinoinnin teesit - markkinointi yrityksen investointina. Webinaari järjestettiin yhteistyössä MARK Suomen Markkinointiliiton kanssa 27.4.2016.
 
Millaista osaamista nykypäivän markkinoinnissa tarvitaan?
Mihin vahvuuksiin tulevaisuuden markkinointiosaajan tulisi keskittyä ja mihin valmistautua jo nyt? Webinaarin päätteeksi saat tärkeää tietoa markkinointialan osaamistarpeista. Paneelissa vastaamassa alan asiantuntijat: rekrytointiratkaisujen asiantuntija Riitta Oinonen, Virvo, palvelu- ja kehitysjohtaja Marjo Silvo, Markkinointi-instituutti sekä Anne Korkiakoski.

Katso webinaaritallenne tästä

 

Riitely ja epäsopu tappavat tuottavuuden 22.3.2016

Yhteistyötä suomalaisilla työpaikoilla leimaa liian usein vastakkainasettelu ja välinpitämättömyys. Niin esimiehet kuin työntekijätkin kyräilevät, riitelevät ja kutovat konfliktisolmuja, joiden keskellä työn tekeminen unohtuu.

Ristiriidat ja konfliktit aiheuttavat leijonanosan psyko-sosiaalisesta kuormittuneisuudesta, syövät arvokasta aivokapasiteettia ja ovat yksi pahimmista työpaikkojen aikavarkaista. Ja mikä pahinta, henkilöiden välisellä epäsovulla on suora vaikutus yritysten tuottavuuteen ja kilpailukykyyn. 
 
Miten HR-ammattilainen voi ratkaista työpaikkojen konflikteja? Webinaarista saat konkreettisia työkaluja käsitellä ristiriitatilanteita niin, että ne eivät ehdi paisua itseään suuremmiksi ongelmiksi.

Webinaarin kouluttajina ovat Saara Remes ja Katja Lundberg, Sovunrakentajat.

Sovunrakentajat luo asiakkailleen duuni-iloa ja tuottavuutta kehittämällä aktiivista konfliktienhallintaa sekä resilienssikykyä. Yritys on erikoistunut psykososiaalisen kuormituksen ennaltaehkäisyyn.

Katso webinaaritallenne tästä

 

 

Some antaa supervoimat
– 3 tapaa hyödyntää tavoitteellisesti sosiaalista mediaa
4.9.2015

Fiksusti verkostoitunut ja ammatillisesti näkyvä asiantuntija on myös yritykselle parasta markkinointia - myös sen brändi ja työnantajamielikuva vahvistuvat.

Pitääkö viestintäpäällikön hankkia uusi intranet? Tai HR-johtajan kilpailuttaa työterveyshuolto? Somessa ammatilliset verkostot ovat kätevästi parin klikkauksen päässä.

Oikein ja tavoitteellisesti käytettynä somesta virtaa jatkuvasti uusia ideoita ja ajankohtaista tietoa, mutta myös myyntiliidejä.

Webinaarissa kuulet 3 näkökulmaa siihen kuinka some valjastetaan yrityksen hyödyksi.  Asiantuntijana saat vinkkejä sosiaaliseen median tavoitteelliseen hyödyntämiseen.

 

Webinaarin kouluttajina toimivat Markkinointi-instituutin kehittämispäälliköt Mervi Rauhala & Kirsi Hanhisalo.

Katso webinaaritallenne tästä

 

Asiantuntijuuden korostaminen sosiaalisessa mediassa​
17.4.2015

  • ​Miten tuoda osaamisesi oikealla tavalla, oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan esille?
  • Miten tulla paremmin löydetyksi?
  • Mitä palveluita ja mitä ominaisuuksia voisit käyttää oman osaamisesi esittelyyn, olipa kysymys sitten ammatillisesta verkostoitumisesta, palveluiden myymisestä tai työnhausta?

Webinaarissa käydään läpi laaja kirjo sosiaalisen median palveluita sosiaalisen median asiantuntija Tom Laineen luotsaamana.

 

Vaikuttavan asiantuntijabrändin ABC 25.3.2015

Verkossa hyväkin asiantuntija häviää huonolle, jos ei jätä jälkeä!

Tänä päivänä jokaisen asiantuntijan kannattaa olla kiinnostunut brändistään ja digitaalisesta jalanjäljestään. Fiksusti verkostoitunut ja ammatillisesti näkyvä asiantuntija on myös yritykselle parasta markkinointia - myös sen brändi ja työnantaja-mielikuva vahvistuvat.

 

Webinaarissa kuulet millainen on hyvä asiantuntijabrändi ja kuinka osaaminen tehdään näkyväksi. Kouluttajana toimii Markkinointi-instituutin kehittämispäällikkö Mervi Rauhala.

Webinaarit