Sisäänkirjautuminen
Valitse koulutus
Ilmoittaudu
Yritysvalmennus, asiakaskokemuksen kehittäminen, Markkinointi-instituutti

       Yritysvalmennus   |   Palvelut   |   Valmennusprosessi   |   Asiakkaat   |   Yhteyshenkilöt

Yritysvalmennus - Palvelut - Asiakaskokemuksen valmennus

Asiakaskokemuksesta kilpailuetu

 

 

Asiakaskokemukseen vaikuttaa koko organisaatio. Onko sinun yrityksesi henkilöstöllä tarpeeksi syvällinen asiakasymmärrys ja tietääkö henkilöstö, miten juuri heidän tekemisensä vaikuttaa asiakaskokemukseen?

 

Asiakaskokemusta kehittävässä valmennuksessa tunnistetaan, millainen on oman yrityksen asiakkaiden asiakaspolku, milloin asiakkaalle voidaan tuottaa arvoa ja miten oma rooli vaikuttaa asiakkaan palvelukokemukseen.

 

Syvempi ymmärrys asiakkaan toiminnasta ohjaa löytämään oman paikan osana asiakaskokemusjatkumoa. Hierotaan asiakaskokemuksesta kilpailuetu!


Asiakaskokemusvalmennuksen teemoja


Asiakaskokemusta voidaan lähteä kehittämään lukuisista eri näkökulmista. Mikä on sinun organisaatiosi tavoitteiden kannalta tärkeintä?


- Asiakkuuksien tai asiakasuskollisuuden kasvattaminen

- Uusien asiakkaiden hankkiminen

- Asiakasymmärryksen lisääminen organisaatiossa

- Asiakkaiden ostoprosessin tai asiakastarpeen ymmärryksen kasvattaminen

- Asiakaslähtöinen tuote- ja palvelukehitys

- Jokin muu?

 

 

 

 

 

 

Haluatko kuulla, miten asiakkaamme rakensivat asiakaskokemuksesta kilpailuedun?

 

Autan yritystäsi parantamaan asiakaskokemusta. Ota yhteyttä!


Satu Kilpirova
p. 040 455 9740                
yritysvalmennus@markinst.fi

 

 

Olemme toteuttaneet asiakaskokemuksen valmennuksia mm. seuraaville asiakkaille:

 

 

                           ​

            


Seuraa meitä Twitterissä  Seuraa meitä Facebookissa  Seuraa meitä LinkedInissä  Seuraa meitä Pinterestissä    Seuraa meitä YouTubessa
                        
Ota yhteyttä

Asiakaskokemuksen valmennus